

















































SelectMore in Frankfurt
Distances
Messe Frankfurt
0.5 km
Autobahn A5
0.5 km
Hauptbahnhof Frankfurt
3.5 km
Flughafen Frankfurt
13 km
Contact
Best Western Plus Welcome Hotel Frankfurt
Leonardo-da-Vinci-Allee 2
60486 Frankfurt
Parking
Own parking spaces
71
Meeting Rooms & Combinations
Description
Work-life balance in Frankfurt am Main
The 4 **** BEST WESTERN PLUS WELCOME HOTEL FRANKFURT is a first-class conference and business hotel, centrally located at the Frankfurt trade fair. Business travelers and conference guests can expect a combination of ultra-modern design and a relaxed, feel-good atmosphere. The view of the Frankfurt skyline is spectacular. 4-star comfort at its finest awaits you in the 173 rooms and suites, in the "View" daytime restaurant and the "Melli's" bar with lounge terrace.
The conference and congress area offers the best conditions with a total area of 394 square meters and 6 flexibly combinable rooms. All rooms are flooded with daylight and, depending on the equipment, can even be accessed by car. Thanks to our proximity to the Frankfurt exhibition center, we also offer exhibitors ideal conditions for events accompanying the trade fair.
The optimal connection to the A 5 / A66 motorway and the short distance to Frankfurt city center also make the hotel the ideal starting point for conferences and events of all kinds. All of the city's highlights are within easy reach. Tram 17, which stops right next to the hotel, takes you directly to Frankfurt Central Station or Frankfurt city center without having to change trains.
The 4 **** BEST WESTERN PLUS WELCOME HOTEL FRANKFURT is a first-class conference and business hotel, centrally located at the Frankfurt trade fair. Business travelers and conference guests can expect a combination of ultra-modern design and a relaxed, feel-good atmosphere. The view of the Frankfurt skyline is spectacular. 4-star comfort at its finest awaits you in the 173 rooms and suites, in the "View" daytime restaurant and the "Melli's" bar with lounge terrace.
The conference and congress area offers the best conditions with a total area of 394 square meters and 6 flexibly combinable rooms. All rooms are flooded with daylight and, depending on the equipment, can even be accessed by car. Thanks to our proximity to the Frankfurt exhibition center, we also offer exhibitors ideal conditions for events accompanying the trade fair.
The optimal connection to the A 5 / A66 motorway and the short distance to Frankfurt city center also make the hotel the ideal starting point for conferences and events of all kinds. All of the city's highlights are within easy reach. Tram 17, which stops right next to the hotel, takes you directly to Frankfurt Central Station or Frankfurt city center without having to change trains.
·
Recommendation
·
08/05/2025
Insgesamt positive Erfahrung. Insbesondere die Tagungsbetreuung vor Ort war sehr freundlich und engagiert. Auch das Essen war lecker und das Küchenpersonal ganz zauberhaft.
Trotzdem ist eine erneute Buchung unwahrscheinlich. Das liegt an meiner Erfahrung im Vorfeld der Tagung. Hier war das Personal sehr prinzipientreu, was die Storno eines einzelnen Zimmer betraf. Das kenne ich bei einem Umsatz von über 5.000 Euro für eine halbtägige Veranstaltung und noch mal 640 Euro Extra-Umsatz durch weitere Teilnehmende anders. Mir ist bewusst, dass die Verantwortung hier bei uns liegt. Ich hätte mir an der Stelle Kulanz gewünscht und Kundenfreundlichkeit.
Des weiteren mussten acht Stehtische extern organisiert werden und schlugen mit 560 Euro zu Buche.
Trotzdem ist eine erneute Buchung unwahrscheinlich. Das liegt an meiner Erfahrung im Vorfeld der Tagung. Hier war das Personal sehr prinzipientreu, was die Storno eines einzelnen Zimmer betraf. Das kenne ich bei einem Umsatz von über 5.000 Euro für eine halbtägige Veranstaltung und noch mal 640 Euro Extra-Umsatz durch weitere Teilnehmende anders. Mir ist bewusst, dass die Verantwortung hier bei uns liegt. Ich hätte mir an der Stelle Kulanz gewünscht und Kundenfreundlichkeit.
Des weiteren mussten acht Stehtische extern organisiert werden und schlugen mit 560 Euro zu Buche.